022 210 837
str. Armenească 27B
022 843 757
str. Armenească 47
022 928 811
str. Bănulescu-Bodoni 41

Noutăţi  

Luxottica – o calitate comună pentru stiluri diferite

21 iunie 2017
        Ray Ban, Wogue-Eyewear, Persol, Dolce&Gabbana, Versace, Armani, Miu Miu, Prada, Burberry etc. etc. etc. — ce au în comun toate aceste brand-uri?! În afară de aceea că sunt renumite, toate sunt produse de către compania Luxottica Group S.p.A. Fiecare brand, ca atare,  își are originea sa, ca exemplu, Ray Ban este american, Burberry – englez, Chanel – francez, Versace, Dolce&Gabbana, Armani – sunt, evident, italieni… Iar însăși compania Luxottica este o companie italiană, cu sediul în Milano. Dar cum de s-a întâmplat că cele mai diferite feluri de ochelari și-au găsit reședința în Italia?
        De fapt, unele brand-uri de ochelari sunt chiar proprietatea companiei, iar altele sunt confecționate după licență. Chiar Ray Ban, care inițial, din 1920, fiind cartea de vizită a companiei americane Bausch & Lomb, după anul 1999 devine proprietatea companiei Luxottica.  Iar compania britanică Burberry, ce își are începutul din 1856, oferă dreptul excluziv de producere a ochelarilor săi „de firmă” în totalitate firmei Luxottica Group. La fel procedează și Chanel, care este cunoscut pentru articolele sale excluzive încă din 1908, dar și mulți alți producători… Faptul, că companiile renumite pentru stilul și calitatea impecabilă a produselor, au încredințat producerea ochelarilor cu logo-ul său companiei Luxottica, vorbește de la sine.
        Însăși compania Luxottica Group S.p.A. a fost înființată în 1961 de către Leonardo Del Vecchio și, din start, s-a specializat în producerea componentelor și accesoriilor optice. Iar colaborarea strânsă cu producătorii articolelor de modă se datorează perspicacității lui signore-ului Leonardo. În perioada când ochelarii de vedere de la un instrument pentru corectarea vederii au început să fie priviți ca un accesoriu la modă, dumnealui a văzut potențialul de a colabora cu cei mai buni designeri de modă. Primul accord de licență a fost semnat cu Giorgio Armani, în anul 2003, după care este dezvoltat un portofoliu de licențe la nivel global.
        Astăzi ochelarii produși de Luxottica Group, atât pentru corecția vederii cât și cei de soare, sunt distribuiți pe toate continentele. Fiind articole de lux, sunt propuse, în special, în centre specializate. În Moldova le puteți găsi în rețeaua de magazine „Astro Optica”, unde puteți beneficia și de ajutorul unor consultanți competenți.
        Fiecare brand este deosebit prin stilul său unic, dar ceea ce au comun, este calitatea și eleganța de la Luxottica Group S.p.A. E tocmai ceea ce merită aprecierea și alegerea Dumneavoastră!
 
© 2013-2015 Astro Universal SRL. Toate drepturile rezervate.