Termeni și condiții generale

Termeni si conditii de livrare comenzi

 

Procesarea comenzii şi confirmarea acestia.

Procesarea comenzilor se efectuiază de administraţia saitului în decurs de o oră în zile lucrătoare. Confirmarea comenzii se atestă prin expedierea emailului.

In perioada sarbatorilor de Paste, de iarna, sau a altele sărbători oficiale, durata maxima de procesare a unei comenzi poate creste pana la 24 de ore.

 

Livrare comenzi şi Termeni de livrare.

Modalitatea si conditiile de livrare difera in functie de, de locatia unde se face livrarea coletului.

În aria orașului Chișinău livrarea se realizează după cum urmeză:

Comenzele confirmate pe sait în intervalul luni - vineri pana in ora 14:00 se execută: în aceiaşi zi; Comenzele confirmate pe sait în intervalul luni - vineri pana după ora 14:00 e execută: a doua zi lucratoare.


Livrarea în alte localităţi a Republicii Moldova:

Livrarea se efectuiază prin comania ÎS "Poşta Moldovei"

Comenzele confirmate pe sait în intervalul luni – vineri se execută în decurs 5 zile lucratoare.

 

Condiţii de achitare

Prin intermediul cardurilor bancare Visa şi MasterCard.

Prin intermediul curierului.

Ramburs, în momentul livrării la adresa cumpărătorului( doar pe teritoriu Republicii Moldova)

Preţul afişat în internet magazin include TVA.

Administraţia saitului îşi rezervă dreptul de a modifica preţul fără o notificare prealabilă. Preţul final al unui produs va conţine şi taxa pentru livrare.

 

Serviciul Suport Client

Serviciul supurt Client este disponibil: luni-vineri de la 9-00 pînă la 18-00, email info@astrooptica.md

tel: 022 210837

 

Informaţia despre produsele/serviciile oferite

Produsele şi ofertele sunt plasate pe site sunt în limita stocurilor disponibile. Toată informaţia şi produsele sunt proprietatea internet magazinului.

Produsile pot fi necorisponzătoare cu foto-exemplari în elemente nesemnificative.

Preţul stabilit de site poate fi modificat din partea internet magazinului în mod unilateral.

 

Procedura, condițiile de restituire și schimb de bunuri achiziționate online.

Restituirea și schimbul de bunuri, de calitate corespunzătoare, se efectuează gratuit în conformitate cu legislația Republicii Moldova.

Înlăturarea gratuită a defectelor în produsele și serviciile, precum și înlocuirea gratuită sau rambursarea costului unui produs/serviciu necorespunzător, se efectuează pe parcursul perioadei de garanție sau de valabilitate (până la termenul de expirare) de către vânzător, dacă defectele depistate nu sunt din vina consumatorului, în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data depunerii reclamației consumatorului sau într-un termen convenit de ambele părți.

Returnarea bunului sau schimbul de bunuri de calitate corespunzătoare este posibilă în caz dacă el este păstrat într-o stare ce ar permite o comercializare ulterioară (ambalaj, sigilii, etichete păstrate), dacă sunt păstrate proprietățile de exploatare, precum și o confirmare documentară a faptului și a condițiilor de cumpărare a produsului în cauză (document de plata).

Pentru returnarea bunului, produsul fiind de calitatea corespunzătoare, posesorul trebuie să expedieze marfa achiziționată la adresa vânzătorului, însoțită de o cerere scrisă de returnare cu indicarea rechizitelor a unui document de identificare a posesorului (numele, pronumele, seria, numărul, autoritatea emitentă și data eliberării), precum și login-ul obținut la înregistrarea pe site

O cerere de returnare a bunului de calitate corespunzătoare trebuie trimisă la adresa:

Chisinau, str. Armeneasca 27B

Returnarea mărfii se efectuează  pe adresa: Chisinau, str. Armeneasca 27B

În cazul refuzului de la marfa de calitate corespunzătoare, consumatorului nu va fi rambursat costul de livrare a mărfurilor de la consumator la vânzător.

Sunt nerambursabile bunurile de calitate corespunzătoare destinate prevenirii și tratamentului anumitor boli în condiții casnice (obiecte de sanitărie și de igienă din metal, cauciuc, textil și alte materiale, instrumente, utilaje și aparate medicale, articole pentru igiena orala, astrooptica, articole pentru îngrijirea  copiilor, preparate medicale).

Clientul poate returna bunurile de calitate necorespunzătoare vânzătorului și cere restituirea sumei achitate în decursul perioadei de garanție, până la data de expirare sau, dacă acest termen nu este stabilit, într-o termen rezonabil, care să nu depășească un an. Consumatorul poate solicita, de asemenea, înlocuirea mărfurilor de o calitate necorespunzătoare sau înlăturarea defectelor.

În cazul înaintării unei cereri de restituire a sumei de bani, achitate pentru o anumită marfă, valoarea acesteia se restituie clientului în termen de 15 zile de la primirea unei declarații scrise de către vânzător de la consumator.

Nu poate fi obiectul schimbului bunurile de calitate corespunzătoare, care au caracteristici personalizate, definite individual, în cazul în care aceste bunuri pot fi utilizate exclusiv de către consumatorul ce le-a procurat.

În cazul când se refuză de la un obiect ce face parte dintr-un set, returnat poate fi doar setul complet.

În cazul refuzului de la un bun, la achiziționare căruia a fost acordat un bun suplimentar gratuit, consumatorul este obligat să restituie și acest supliment gratuit.


Notă cu referire la protejarea confidențialității informațiilor clientului și a politicii de securitate.

Administrarea site-lui ia toate măsurile de securitate pentru prevenirea unui acces neautorizat, menținerea acurateței datelor, și asigurarea utilizării corecte a informației de pe site. Ia măsurile organizatorice și tehnice necesare și suficiente pentru protejarea informațiilor personale ale utilizatorului împotriva accesului neautorizat sau accidental, distrugerea, modificarea, blocarea, copierea, distribuirea, precum și alte acțiuni ilegale din partea unor persoane terțe. 

Consumatorul poate vizita oricând www.astrooptica.md fără a dezvălui oricare informații personale.

Noțiunea de date cu caracter personal face referire la orice informație ce identifică sau permite de a identifica pe baza acestor informații un individ.

www.astrooptica.md colectează si utilizează datele personale, necesare doar pentru îndeplinirea comenzii dumneavoastră, cum ar fi: prenumele, numele de familie, telefonul, adresa poștală (adresa de livrare) și adresa e-mail.

Noi nu verificăm acuratețea informațiilor cu caracter personal furnizate de către persoanele fizice, nici nu verificăm viabilitatea lor.


Condițiile de prelucrare a informației personale.

În cazul în care utilizatorul a furnizat informații cu caracter personal  www.astrooptica.md , el acceptă automat prelucrarea acestor informații pentru efectuarea comenzii.

De asemenea, în ceea ce privește informațiile cu caracter personal, în cazul în care acestea sunt prezentate de cumpărător, confidențialitatea lor este păstrată. Datele cu caracter personal ale clientului pot fi șterse la cererea cumpărătorului.